Drömboende

Vad har ni för drömboende?

Jag får inte upp någon speciell bild när jag tänker på mitt drömboende.
Mer en mysig känsla.
Men jag vill ha ett tvåvåningshus, en bit tomt, lite grannar på lagom avstånd min kärlek, jag, katten och såklart en vovve.

Vi bor inte illa som vi bor idag, men det blir bökigt ibland med våra helt olika dygnsrytmer. Om sambon vill vara uppe på natten får han vara väldigt tyst för att jag inte ska vakna, och placeringen av köket precis utanför sovrummet känns vissa gånger helt idiotisk.
Men så sitter jag på balkongen, i våra fåtöljer och hemmasydda kuddar, tittar ut på skogen och hör lite bilar från andra hållet. Då känns det helt ok att bo här också :)

Kommentarer
Postat av: linaa vikken pina

Tror att vi hittat mitt drömboende som jag hade beskrivit de innan vi fann de. Gammalt, enplans, tomt och skog. Sjukt nöjd iaf!

2011-05-14 @ 05:45:25
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0