Coolt

Ett sånt här hus tycker jag är coolt:
http://www.hemnet.se/bostad/villa-8rum-laby-uppsala-kommun-alby-101-1809756

Men det känns gigantiskt! Det skulle vara roligt att vara händig och påhittig så att man kunde renovera ett helt hus och göra nåt collt av det. Nu är varken jag eller sambon superhändiga :)

Känner att vi behöver större nu! Storasyster flyttar från sin lägenhet till deras nyköpta hus i sommar. Idag frågade hon om jag ville ha ett linneskåp som var våran fars. SJÄLVKLART vill jag ha det, men jag har ingen plats att ställa det på!
Nu behöver jag måtten på det så jag kan se vart jag kan stuva runt någonstans..

Den stora frågan idag, varför har man så små förråd när man bor i lägenhet?! Alla har väl miljarder grejer ändå? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0